W sobotę, 7 października, w święto Matki Bożej Różańcowej organizowana była ogólnopolska Modlitwa Różańcowa – "Różaniec do granic". Nasz kościół był jednym z 320-u kościołem stacyjnym, do którego przybyli pielgrzymi z różnych stron Polski, najdalej z Parafii Opieki św. Józefa z Łodzi. Zjawiło się kilkuset Pielgrzymów. Rozpoczęliśmy o godzinie 1030 przywitaniem gości, o godzinie 1100 celebrowaliśmy Mszę świętą z kazaniem ks. Adama Malaka SDB, a po niej Nabożeństwo z wystawieniem Najświętszego Sakramentu. Około 1300 był czas na posiłek i rozjechaliśmy się na Strefy Modlitwy: Gierkiny, Lipica, Ostre Bardo i nasza świątynia, Pielgrzymka wzdłuż granicy Ostre Bardo-Szczurkowo, Katamarany Łyną do samej granicy i spływ kajakowy… O godzinie 1400, na Strefach Modlitwy odmawiany był Różaniec, wszystkie cztery części – polecaliśmy nasze Rodziny, sprawy, kraj i cały świat.

Około godziny 1600 powróciliśmy szczęśliwi do domów, ciesząc się, że mogliśmy jak milion naszych rodaków włączyć się w tą ważną i piękną akcję.

Chcemy serdecznie podziękować tym wszystkim, którzy poczuli się gospodarzami i w piękny sposób zaangażowali się w to przedsięwzięcie. Dziękujemy Pani Burmistrz Irenie Wołosiuk i Władzom naszego Miasta. Ochotniczej i Powiatowej Straży Pożarnej, Straży Granicznej, Służbie Zdrowia i Policji. Panu Edmundowi Oleszkiewiczowi i tym którzy rozstawiali namiot. Współpracownikom Salezjanom, naszym sponsorom: Państwu Kucharskim, Państwu Bałachowiczom i tym wszystkim, którzy zaangażowali się w przygotowanie i rozdawanie grochówki i ciasta. Państwu Rygielskim, państwu Jarzynka, Państwu Czajkowskim, Państwu Jankun, Państwu Książek, Państwu Baczewskim, Państwu Kaciuba i Państwu Hryniewieckim. Wszystkim Paniom, które przyniosły ciasto, by ugościć gości. Dziękujemy Wam drodzy Bracia i Siostry za obecność i modlitwę w tym dniu.

Podziel się z innymi w sieciach społecznościowych: